Saistībā ar INSERV.LV dzimšanas dienu, vēlējāmies Jums nedaudz vairāk pastāstīt par pašu uzņēmumu. Neviens cits to nevar izdarīt labāk kā INSERV.LV dibinātājs un īpašnieks Mārtiņš.
1. Kā radās ideja par INSERV.LV?
Ideja radās organiski, tobrīd likās, ka tas ir loģisks solis tirdzniecības attīstīšanā, jo tajā laikā uzņēmums nodarbojās tikai ar rokas instrumentu vairumtirdzniecību. Uzņēmuma komandai, tajā skaitā arī man, nebija nekādas nojausmas par IT sistēmām.
Skaidrs bija, ka sākotnējais preču sortiments un mērķauditorija būtu industriālie klienti – ražošanas un būvniecības uzņēmumi, autoservisi u.tml. No tā arī radās nosaukums IN (industriālais) SERV (serviss) – viss vienkārši.
E-komercijas projekts INSERV ir būtiski izaudzis un ļoti lielu daļu no precēm ir tieši cilvēkiem, kuri dara paši, saimnieko vai remontē, tāpēc mūsu 7 gadus atpakaļ ieliktā koncepcija nav būtiski mainījusies.
2. Kādi ir bijuši INSERV lielākie izaicinājumi šo 7 gadu laikā?
Izprast e-komerciju. Tas ir bijis lielākais izaicinājums, jo šķietami vieglais uzdevums – pasūtīt internetveikalu "no čaļa, kas to ir darījis", ielikt preci, kuru vēlies pārdot un gaidīt daudzos pasūtījumus ir, maigi sakot, naivi. Mums paveicās, jo mani kā īpašnieku no paša sākuma ļoti interesēja šī sfēra, tāpēc nemitīgi tiek pētīts, eksperimentēts un mēģinātas jaunas lietas. E-komercijas īpatnība ir tā, ka pārmaiņas tajā notiek ar daudz lielāku tempu, kā jebkurā klasiskajā biznesā un, ja vēlies būt veiksmīgs, jābūt superadaptīvam, zinātkāram un gatavam mainīties visu laiku.
Uzņēmumiem, kuri no paša sākuma nav ar e-komerciju saistīti, tas ir liels izaicinājums, jo ļoti daudz lietas ir atšķirīgas no klasiskās tirdzniecības. Turklāt, šiem uzņēmumiem savietot savu pamatbiznesu ar e-komerciju arī var būt ļoti liels izaicinājums. Mums paveicās – mēs nebijām lieli.
4. Kāda ir INSERV komanda?
Pirmais vārds, kas nāk prātā ir motivēta. Mēs augam ļoti strauji, tādēļ rodas ļoti daudz izaicinājumu, tajā skaitā komunikācijā un stresa noturībā. Tieši motivācija un ticība šim kopprojektam ir noturējusi mūsu kodolu kopā, kaut arī netrūkst jaunu un lielu izaicinājumi, kuri atnes kārtējo devu ar "pārsteigumiem". Kā jau iepriekš minēju – tas ir attieksmes jautājums, jo vairāk komandā ir biedru, kas spēj nolīdzsvarot dažādās situācijas, jo, protams, labāk pārējiem.
5. Kādas ir INSERV vērtības?
Klients – apkalpošanas ātrums un kvalitāte.
Klients – kvalitatīvs produktu klāsts par konkurētspējīgām cenām.
Klients – mūsdienīgas tehnoloģijas, kas padara iepirkšanos efektīvu.
6. Ko novēli INSERV 7. dzimšanas dienā?
Tuvākā gada laikā kļūt un nostabilizēties par populārāko DIY (Dari pats) segmenta internetveikalu Latvijā. Daudz vairs nav palicis un ļoti stipri jūtam mutvārdu mārketinga spēku, par kuru esam pateicīgi mūsu ilggadējiem klientiem. Taču ir tehniskas lietas, kas traucē mūsu servisu pacelt nākamajā līmenī, pie kura cītīgi darbojamies. Kā piemēru varu minēt, esošās noliktavas izmērus, kas šobrīd traucē nodrošināt visu nepieciešamo preču pieejamību uz vietas, taču mēs šo jautājumu atrisināsim jau tuvākajā laikā, attiecīgi varēsim nodrošināt zibenīgu preču piegādi vēl lielākam preču sortimentam.
Saistītie raksti
Nesamierinies ar ierobežotām iespējām! Izvēlies DNIPRO-M!
Zīmola DNIPRO-M instrumentus un piederumus bieži vien izvēlas dažādu jomu pārstāvji. Sākot ar profesionāļiem un savas nozares speciālistiem, beidzot ar amatieriem un dari pats entuziastiem! Šajā bloga rakstā aplūkosim, kuri tie ir un kādus instrumentus viņi ir iecienījuši.
Kāpēc izvēlēties DNIPRO-M?
DNIPRO-M ir zīmols, kas nodrošina augstas kvalitātes instrumentus jau vairāk nekā 20 gadus. Uzņēmums ražo plašu instrumentu klāstu, kas ir paredzēti gan profesionālai, gan DIY lietošanai.
SCHEPPACH — klientu iecienītāko instrumentu TOP
Kad runa ir par kvalitatīvu un efektīvu instrumentu vai tehnikas izvēli dažādiem uzdevumiem, klienti bieži vien vēršas pie zīmoliem, kuriem viņi uzticas.